Med fly til Trat via Udon Thani og Bangkok

Jeg er havde god tid her til morgen jeg skulle først være i lufthavnen kl. 11.00.    Jeg fangede en Tuktuk udenfor hotellet, 60 Bath kostede det til lufthavnen . Fylveturen til Bangkok tog omkring en times tid.

Flyskifte.
Med fly fra Udon Thani til Bangkok Med fly fra Udon til Bangkok
Jeg havde god tid i Bangkok Domistic Airport inden mit fly til Trat lettede, så der var tid til at indtage min frokost i en af lufthavnens restauranter.

Jeg havde ikke bestilt noget hotel eller resort på Koh Chang, så jeg krydsede fingre for at jeg fandt et sted nede ved vandet, på White Sand Beach.

Man bliver pænt behandlet af Bangkok Airways, der var gratis kaffe og brød, forskellige frugter i ventesalen., men billetprisen er også der efter. Det er Bangkok Airways der ejer lufthavnen i Trat, så de har monopol på  flyveruten. Flyet afgik til tiden, vi fik en sandwich og en kop kaffe, serveret på vejen ned til Trat.
Med Bangkok Airways til Trat Med båd til Koh Chang
Det tog ikke mange minutter før jeg fik min bagage, jeg bestilte og betalte for kørsel til White Sand Beach, samtidig fik jeg et kort med telefonnummer, som jeg skulle ringe til dagen før, jeg ville hentes igen.  Vi kørte fra lufthavnen og direkte ned til færgehavnen ved Laem Ngop. Vi kom ombord med det samme og straks efter sejlede over mod Koh Chang.

Da vi kørte fra borde gik det stærkt, der var et par som blev sat af på vejen, men eller gjaldt det bare om at nå frem til White Sand Beach. Vejen snor sig, og er temmelig bakket også, med det påvirkede ikke chaufføren, han prøvede at holde samme høje fart om det gik op eller ned. Jeg havde ingen reservation i forvejen, men vi gjorde holdt ved Banpu Resort, her havde jeg boet før, men her var alt optaget, men naboen Alina Resort havde et værelse oven i købet med havudsigt, så jeg slog til med det samme.

Seafood.
Jeg nåede lige at se solnedgangen efter ankomsten Seafood på White Sand Beach
Jeg nåede lige at få den smukke solnedgang med, inden det blev helt mørkt.. Nu vidste jeg fra min to tidligere besøg her på øen, hvor jeg skulle spise min aftensmad, så jeg gik langs strandkanten hen til "stedet" hvor man får øens bedste seafood. Jeg udpegede to store rejer og så en fisk, som jeg ville forsøge at sætte til livs. Det smagte som det plejede - himmelsk.

Da jeg kom tilbage til mit hotelværelse, ville jeg kigge lidt fjernsyn, men alle kanalerne var asiatiske, så det gav sig selv, men så var jeg også dejlig fri for al verdens ævl og kævl. Jeg satte mig ud på min balkon, men der blev jeg ikke ret længe, fordi myggene sværmede ret kraftigt om mig hele tiden.