Torsdag 22. Juni 2006

8. Dag.
Det sidste pakkes ned Det havde igen været  en varm nat, så vi havde sovet lidt i småbidder. Vi vågnede ved halvotte tiden, det var hjemrejsedag så vi havde ikke så travlt. Vi spiste igen vores morgenmad ude på altanen, det var allerede godt lunt, så det ville blive endnu en varm dag. Vi skulle stille vores kufferter uden for hotellet senest kl. 9.45, så ville de blive afhentet og kørt til lufthavnen. Så efter badet, pakkede vi det sidste ned. Der efter slæbte jeg dem ned på vejen, der stod allerede flere kufferter dernede.

Samlingspunktet.
Vejen hen til mødestedet Der var tid til en ekstra kop kaffe inden vi gik ned i receptionen for at aflevere vores nøgle. Værten stod der for at sige pænt farvel til os og han ønskede os en god hjemrejse og et håb om at se os igen næste år. Nå, der vil nok atter gå 15 år igen før vi vender tilbage. Vi gik hen til samlingspunktet, ved busstoppestedet. Det stod allerede en hel del og ventede. Bussen kom til tiden, så vi var allerede ude i lufthavnen kl. 10.25. Den lille lastbil holdt der allerede med bagagen, så vi fiskede vores kufferter og gik ind i afgangshallen for at checke ind. Køen var rimelig lang, så det tog en halv times tid, inden det blev vores tur.

Pythagorion lufthavn.
Sanne venter tålmodigt Pythagorions Lufthavn Vi skulle gennem sikkerhedskontrollen inden vi kom ind i gaten. Jeg måtte hive livremmen af og tage mine sko af inden jeg slap igennem, jeg føler mig altid total "åndsvag" når man står der på strømpesokker, halende op i bukserne, mens man skal have rygsæk, sko, alle de løse genstande med sig i en fart, fordi man står i vejen for de efterfølgende. Vi gik ind i selve hallen og fandt den gate vi skulle til. Jeg var henne og kigge på informations-skærmen, men det blev jeg ikke klogere af. Det var planlagt at vi skulle flyve 12.50. Nu måtte vi bare vente. Det skulle vise sig at flyet var en lille time forsinket.

Hjemrejse
Ankomst til Bangkok Lufthavn Endelig blev vi kaldt til bording, vi blev kørt den korte vej hen til vores fly, fra Sterling Airways, i en af de sædvanlige lufthavnsbusser. Vi kom hurtig ombord og fik sat os. Et kvarter efter rullede vi ud til startbanen, og vupti så var vi i luften, nu skulle der gå tre timer før vi landende i Kastrup. Vi fik igen serveret en bolle men denne gang med skinke imellem, en halv skive rugbrød samt et halv æg, dertil fik vi en kop kaffe. Tiden gik relativt hurtigt, vi mærkede det berømte bump da landingshjulene ramte landingsbanen i Kastrup lufthavn, de tre timer var gået.

Hjemme igen.
Vi fik hurtigt vores kufferter, vi var enige om at tage toget til hovedbanegården, Sanne som bor i Køge ville gerne direkte hjem. Vores veje skiltes på perron 11-12, Sanne tog E-toget til Køge og jeg B-toget til Brøndbyøster, en god ferieuge var slut.

Sidst opdateret : 12. februar 2007
Dag 7 Rejsedagbog Rejsedagbog